Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

torsdag 12 september 2013

Precis som jag



En tufsig och lite spretig septemberbukett,
ser nästan lite vilsen ut.
 
Men ändå tycker jag att den 
platsar fint på och i mina loppisfynd.

 

Precis som jag känner mig
när sommaren går över i höst.

Vill lägga mig och sova tills i mars
samtidigt som jag känner mig redo
för nya tider och nya upplevelser.

Låter nog lite knasigt men så känns det i alla fall:)


Vet i alla fall med säkerhet att det är fredag i morgon;)


Kram från mig



 

11 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Joo då i morgon är det fredag!!!
Tänk vad veckorna rusar iväg.....
Fin kanna ;))
Kram bia

"Hemmet är min vrå" sa...

Ja ibland är man lite vissen men för det mesta glad. Sååå skönt det är fredag imorgon och jag är ledig yes!! Ha en fin helg. Kram Mimmi

Annas röda stol sa...

Jag tycker inte det ser ett dugg visset och hängigt ut, utan helt underbart :)))) Ha en bra fredag och glöm inte bort att fikaaaaa. Kram Anna

Vardag och flärd sa...

Inte får du gå i idé denna underbara höst! Vänta till januari, det är ju en jättetråkig månad som man kan sova igenom!
Ha en riktigt härlig fredag!
Kramar Eva

Amanda sa...

Jättefint Annika!!:-)
Kram!

Himmelstäppan på smultronbacken sa...

Det vore ju skönt att kunna gå i ide lite då och då. Vakna till och kolla om det känns ok , annars krypa ner ett tag igen...Det gäller att bädda skönt bara!
Kram och ha det gott! / Åsa

Anonym sa...


Börjar också att känna av den annalkande hösten,men då har vi ju en vår att se fram emot.God natt kram.Ma♥

Unknown sa...

Trevligt att hitta in till dig.
En sån mysig header du har, är det hemma hos dig?
Ha en skön fredag
//bara anna

fridasofias sa...

Åh prästkragar i september! Här finns inte mycket som blommar längre...

Anonym sa...

Underbar bukett, naturlig och rufsig! Rufsigt är det här också just nu, har varit lite för mycket av allt den senaste tiden. Har så dåligt samvete att jag inte kontaktat dig om din trädgård och ideerna jag hade med reportage, men energin bara försvann. Fick en liten släng av "jag är Stålkvinnan" igen, med alla projekt samtidigt... Att man aldrig lär sig, inte sjutton blir man klokare med åldern!
I vilket fall så är det väldigt roligt med ett mini-husprojekt och i gammal stil dessutom! Ska dessutom bli riktigt kul att få mamma i närheten! Du får mer än gärna titta in någondag, finns alltid tid för kaffe mellan hammarslagen!
Kram Susanne

jennie sa...

Underbar bukett som gör sig riktigt bra på sin plats bland mönster och porslin :) Visst ger hösten en sådan där trött och nyfiken känsla. Härligt med fredag idag!

Hihi, tack! Jag älskar ju färg så det speglar nog av sig överallt :) Visst passar Fluffington in fint. Och söta Lilja med :)

Hoppas att du har en fin fredagkväll <3 Jennie