Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 20 september 2013

Höstfredag


 I morse när jag kikade ut
så blev jag härligt höstglad. 

Strålande sol på en klarblå himmel
och massor av röda löv.


 

 Ofta säger vi att hösten är tung
men de där vackra och lite kyliga dagarna
med sol och alla rödgula löv
de gillar vi däremot.
 


Och tänk i dag är det just en sån dag:)

Och till på köpet är det fredag,
kan det bli bättre?

Jo en sak till:
Har ni lust att rösta på mig 
som veckans blogg på besökstoppen
så gå gärna in här och rösta på
Rapport till Vänfors.


Ha nu en fantastisk hösthelg
var ni än bor och vad ni än gör:)

Glödande höstkram från mig




18 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Men oj vad jag har missat på din blogg....men bättre sent än aldrig;))....så vacker bild du har tagit...jättefint stilleben;))
Här är det halvmulet idag...men det regnar iaf inte...tack för det!!!
Ha en underbar fredag min vän!
Kram Britt

Marianne sa...

Vildvin eller? En sådan måste jag köpa, så fina!
Har varit inne och röstat:)
Kram

Halmhatt och mamelucker sa...

Jag gillar hösten och förstås särskilt mycket soliga dagar som denna. Så har jag röstat förstås.
Kram Annika

Anonym sa...


Ljuvliga höst färger,här regnar det i dag,känner mig lika grå som vädret.Naturligtvis har jag röstat,missar inte en enda "rapport" från dig.Kram Ma ♥♥♥

Madde sa...

Hamnade här då jag såg att du var med och tävlade i veckans blogg. Härliga bilder och la min röst på dig :-)

Änglarum sa...

Hej! såklart du får min röst skall skynda mig in hi hi..trevlig helg ♥♥kram Jessica

Hajan sa...

Du får min röst med, jag vet inte ett dugg.
men väldigt vacker bild.

vi har tyvärr inga röda löv här
kram Hajan

Gunillasljusglimtar sa...

..Klart jag har röstat på dej nu! Jaa underbara l u g n a höst,åtminstone hoppas jag den blir lite lugnare än vad sensommaren varit för mej! Hoppas du får en fiin helg! Kramelikram Gunilla

Maj sa...

Klart jag ska rösta på dig som bjuder på så härliga höstfoto idag!

Maj sa...

Kom att tänka på en sak som gäller Besökstoppen. Du vet väl att du kan rösta själv och att du+andra kan rösta varje dygn. Jag var med för en tid sen och märkte att det fungerade så. Ett tips bara/M

"Hemmet är min vrå" sa...

Har röstat på dig nu. Så fina bilder och färger. Ha en fin helg. Kram Mimmi

nattugglan sa...

Jag va också in o röstade på dej! Fina löv o härlig stol...ha en bra helg.

lisashus sa...

Hösten kan inte visas bättre än så här!!! Åh, så bedårande och jag som inte gillar rött i inredningen, men här blev jag alldeles käääär! Vilken rar stol och så vackert med de rodnande bladen till!
Ja, visst är det härligt med fredag igen och solen skiner och har gjort så hela dagen - underbart!

Önskar dej en härlig fredagskväll och visst har jag röstat...så klart!
Kram
Lisa

Annas röda stol sa...

Jättefina bilder!!! En trevlig kväll till dig. Kram Anna

Vardag och flärd sa...

Jag har röstat för att du har en personlighet som sticker ut i din blogg! Det är inte ytlighet hos dig, det är själ och hjärta och det är DU! Annars är jag inte så mycket för att rösta på bloggar.
Ha en fin helg!
Kramar Eva

G:a Affären sa...

Så klart jag gick in och röstade, och du leder! Jippi!
Jag blir härligt höstglad när jag ser dina fina bilder med höstfärgerna!

Önskar dig också en fantastisk helg!
Kramar
Cia

Willy sa...

Hej hej, it's a lovely combination with the red chair. Have a nice sunday, kram!

Anonym sa...

God Söndag ! Nu har jag köpt en ny kamera och lite annat så nu kommer jag snart igång igen med fotograferandet. Den lilla kameran har Lilly övertagit. Ha det bra !