Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 2 augusti 2013

Kan man göra så?


Kan man sätta korsett på en blomma?

Hittade ett råsidenlinne på loppis för en tia.
 
Klippte lite här och lite där
och sydde lite hit och lite dit.

Har alltid tyckt dessa snörlivslinnen
varit så fina men aldrig ägt något själv.
 


I dagsläget tror jag det vore en ganska usel ide`
att pressa in mig själv i nåt liknande.

Hade blivit en rejäl nätad kassler varning, hehe.

Nä, låter min ormbunke
stå för förnedringsbilderna idag :)
 


Jag tycker han/hon /hen
blev ganska fin.

Så ja, absolut, man kan sätta korsett på en blomma.

Och om man nu inte kan det
så spelar det ingen roll...
 
Jag har gjort det i alla fall:)


 Fredag idag igen, gott folk.


Helgkram från mig

7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Åhh så himla käckt..ingen dum ide eftersom jag aldrig skulle komma i en liten korsett i alla fall..trevlig sommar på dej ♥ kRAM Gunilla

Anki sa...

Du är bara helt underbar! Förstår inte hur du fick idén... men bra blev det!
Ha en fin helg!
Kram

Anneli sa...

En helt underbar idé!
Blev ju hur kul som helst...........och fint.

En fin helg till dig,
Kram Anneli

House and Garden by Bia sa...

Så härliga idéer du har;))...blev ju jätte läckert;)
Hoppas ni har sol och varmt som vi har...nej nu måste jag ut igen och sätta mej och mysa i solen....
Kram bia

Hajan sa...

Det tyckte jag var tjusigt, det är klart Ormbunken kan ha korselett.

Hur kommer Du på allt lilla vän?

toppen

kram fån Hajan

Anonym sa...


Ormbunkar har alltid varit i behov av korsett.Bra. Kramen Ma♥

Halmhatt och mamelucker sa...

Du är så otroligt påhittig och kreativ! Kul ide' !
Kram Annika