Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

söndag 26 maj 2013

Till mamma


 Till min mamma
som bor
alldeles för långt bort...


 

 Önskar jag idag
en riktigt fin morsdag...



 Jag vet att lillebror 
håller ställningarna åt oss båda...



Men har ändå plockat in lite blommor
till dig 
dagen till ära...



 Närmare bestämt 14 vaser
med liljekonvalj,vallmo,akleja,syren,
brudspirea,kastanj,äppelblommor
och blommande lönn...



Och du är värd varenda blomma :)

Kram till lilla mamma
och kram till er andra också.

9 kommentarer:

Anonym sa...


Tack lilla gumman för alla blommor,jätte vackert,fick även en söt ros.svagt rosa aprikos.Kramen
lilla ♥at

Anelma handarbetar sa...

Så fint du har gjort med alla blommorna.

Hoppas att du har haft en fin dag.

Kram Birgit

Anonym sa...

Vi firade mors dag genom att åka en liten biltur med Herbie. Men det började blåsa och komma mörka moln så vi åkte hem. Nu regnar det här och är mörka hotfulla moln ute. Ha det bra !

blockethuset sa...

Så himla gulligt...det kom direkt från hjärtat!
Ha en fin vecka
C

Maj sa...

Så jättefina blommor du skickar till din mor och till oss. Tack för dem! /M

Marianne sa...

Såå fint, vilken härlig bricka!:)
Min mamma bor också allt för långt bort, känns lite tråkigt när hela familjens mammor samlas och hon inte kan vara med på kalaset.
SV. Elliot är absolut min stora stolthet, en av dom, jag har ju två till:)
Ha en fin dag!
Kram

Bettan sa...

Ha ha! Men gud så härligt! :)) Och vilka underbara bilder du visar! Detta måste jag följa... ;)

Kram Bettan

Änglarum sa...

Hej! vilken blomsterbricka ♥ så fin kram Jessica

Hajan sa...

Det var väl gulligt och mamma blev ju glad i alla fall.
Huvudsaken är att man inte glömmer varandra, mycket viktigare än presenter.

jättevackert blomsterbord
tycker jag.
kram Hajan