Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 3 maj 2013

En liten skillnad


 Har visat min säng förr
(ganska märkligt egentligen 
detta att ta en löjlig massa bilder
från sitt hem ut och lägga ut i offentlighet...) 
men idag är det en liten skillnad.


 Får jag lov att presentera:
Koskinnslampan...tadammm:)

Gammal utdragssänglampa
blev som...ny?...
Med en liten bit koskinn
på lampskärmen.
 


Bara SWOOOSCHHHHHH...

Så kan jag ligga här och känna mig upplyst.

Nu är det fredag igen:)))


Kokram från mig

13 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Kokram till dig också!
Ljuvligt inrett. Förstår att du njuter av allt detta:)

Trevlig helg!

Ett ögonblick sa...

Visst är det löjligt! men jag antar att vi alla lider brist på bekräftelse;) (ang. det där med att plåta sitt hem)
Gillar utdragslampor och missade en på en auktion för ett tag sedan:(

Trevlig helg!!
//lisamaja

"Hemmet är min vrå" sa...

Så mysig liten hörna och skärmen blev så fin. Ha en härlig helg. Kram Mimmi

Gamla Posthuset sa...

Snygg lampskärm! Inte illa att bli belyst av en kossa. :) hihi

Önskar dig en fin helg!
Kraam
Ina

Hajan sa...

Det var ju en riktig myshörna,
det är nog en bra SOVHÖRNA

G:a Affären sa...

Fniss, visst är vi härligt löjliga men det är ju så roligt!

Jag gillar verkligen din orientaliska sänghörna och kuddsamlingen är så härlig. Lampan är både praktisk och verkligen snygg, du är påhittig du!

Kramar
Cia

Gunillasljusglimtar sa...

Va härlig du är!! Lampan så fin..kokram till dej med! Gunilla

Anonym sa...

Vilken mysig hörna! Och lampan är både snygg och full med humor, en glad kolampa helt enkelt😊.
Det där med offentlighet, skulle du kunna tänka dig att ha med ditt charmiga lilla hus o trädgård i ett reportage?
Jag skulle gärna göra ett i så fall! Minns hur jag alltid sneglade i smyg in i er härliga trädgård när jag bodde i området förut... Maila mig gärna så kan jag berätta mer!
Kram Susanne

VisaLiza sa...

Ser verkligen mysigt ut! Liza

lisashus sa...

Ja, tänker man efter så....kan det kanske tyckas lite märkligt. Jätteläcker säng har du i alla fall och kolampan är sååå fin!
Vilken idé!
Ha en fortsatt skön helg!
Lisa

Anonym sa...

Koskinslampan pryder sin plats och ger rummet en spektral upplevelse och atmosfär. ha det bra !

nattugglan sa...

kolampan va ju fin!! tänk va bra att bara dra ut den så vips kan du läsa tex.. ja visst är det märkligt att man tar en massa bilder o lägger ut sen är de till skådning för alla.. men man behöver ju inte visa allt.. ..ditt sovrum va så fint, härliga färger..sådär lite indien inspirerat..

n o r d i n g å r d e n sa...

Du är ju fenomenal! Vilken dö snygg kossalampa!!! Passar verkligen perfekt i ditt "bohemiska/orientaliska" personliga mysiga sovrum! ( vilken tur att vi är många som vill visa upp våra hem och vad vi pysslar med, i bloggar och tidningar, tänk om alla resonerade så att de inte ville det, vad skulle vi då titta på kan man undra ;)