Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

tisdag 12 mars 2013

Solstrålar och stöld


Är väldigt svag för dessa
"näreftermiddagssolenstillaströmmaringenomrutan"
stunderna i livet...


Så här kommer det ett sådant igen:)


Köpte mig två mor och barn idag.
 
Känns som att det verkligen
börjar våras när jag köper hem krukväxter. 
 


De älskar våren,värmen och ljuset
lika mycket som jag:)))


I dag skulle jag egentligen gjort ett inlägg
om fredagens kväll i Stockholm
med min goda vän Mari.

Hade tagit en bild på ett handtag,
en bild på en gatlykta
och en bild på en offentlig papperskorg
som såg ut som en gorilla...
...men hallå...allvarligt talat Annika...

Finns bara en sak att göra,
jag knycker helt sonika Maris inlägg
som hon gjort i sin blogg:)))

Så gott folk, vill ni se vad vi gjorde
så klicka  HÄR :))).

Då kommer ni till Nordingården
som är hennes härliga blogg.

Och ja, vi hade en toppenkväll:)
 

 Lat kram från mig;)



11 kommentarer:

Meta sa...

Det är de stunderna så gör att man orkar vidare efter en jobbig dag
Ha en fin vecka
Kram Meta

Här är gudagott att vara ! sa...

Ja varför dubbelarbeta ;) !
-Peter Lemarc har en text som lyder :
"Åh. när inget händer
Som i ögat av en orkan
Bara en sekund i sänder
Det är den bästa stunden på dan
Den bästa stunden på dan..."

-Visst stämmer det bra, det gäller att komma ihåg att njuta i vardagen också!
Så fina bilder du visar, dom njuter vi också av ♥
Kram / Anneli

pysseltanten sa...

Mor och barn???! Vad i allsin dar e de? haha...Antar väl att det är nån växt...men ALDRIG hört talas om :)
Visst e väl de där stunderna heeelt magiska...O du vet ju....carpe diem...fånga dagen o allt det där...:))
Ha det gott!
Kram Git

Vardag och flärd sa...

Är det mor och barn?? Har aldrig sett den växten förr!
Har redan kollat Maris bilder, ni har verkligen haft det fint - men du har väl frågat Mari om lov, hihi?
Din kanna tycker jag jättemycket om!
Ha det fint!
Kram Eva

G:a Affären sa...

Jag har redan varit in hos henne och suktade över bilderna, det gör jag här också. Tycker också om dessa ögonblick när solen hälsar på, det ger en speciell känsla till bilderna.

Kramar
Cia

n o r d i n g å r d e n sa...

Men va kul med länk till mej och oj va kul vi hade, det måste göras om snarast!!! Jättefina bilder och arrangemang, jag trodde först när jag såg första bilden att det var fr In the Mood;)

Marianne sa...

Underbara ljuvliga solstrålar!:)
Härlig tripp ni haft!
Skönt att göra sådana utflykter med likasinnad så man kan njuta fullt ut!:)
Ha de gott!

Designe sa...

Haha..jaa ibland blir bilderna inte som man tänkt! Har kollat in Maris bilder och det såg verkligen supermysigt ut! Inspirerande! Jag gillar oxå när solen lyser in så där...plötsligt händer det! Man blir så glad! Kram

Black Iris sa...

De där stunderna är jag också väldigt svag för..
Nu ska jag kika in och kolla vad ni hade för er..

Kram Maidi

Hajan sa...

tack käraste lilla vän, för Ditt inlägg som är så fint,har oxå
läst Nordingrå? vilken resa Ni hade
Du fick väl lov att låna dessa
fina bilder.
Växten måste ha ett annat namn,har
aldrig hört mor och dotter förut.
tack för en trevlig stund hos Er båda
kram / Hajan

Anonym sa...

Fina bilder som vanligt på gamla kultiga föremål. Ha det bra !