Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

måndag 15 oktober 2012

Sakta...riktigt sakta, men säkert.


Trotsar min fantastiska förkylning 
och skruvar och spikar upp sak efter sak i mitt pysselrum.

Det går inte fort 
men jag har ingen brådska.


Gamla trälådor som bara en vintagemoder
klarar av att älska:)

 Minen på den äldre manlige kunden på favvoloppisen
var obeskrivlig när jag berättade vad jag
skulle ha den rostiga och skitiga järnkrattan till.
  
Hänga upp saker på??
Inomhus...på väggen???
Tsstsss...fruntimmer...


Här fick Christers pappa Eriks  gamla bärplockare
bli förvaring åt mina stickor.

Det bästa av allt är att allt kan plockas ner och användas igen.
Undviker i möjligaste mån att fördärva gamla saker.

Det kallar jag extrem återvinning:)

Kram från mig
 


8 kommentarer:

Änglarum sa...

Så häftigt med dessa gamla bruks föremål,som kommer till andändning igen.. hoppas förkylningen försvinner fort! krya på dig! kram Jessica

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fiffigt, allt var häftigt. Bra ideer. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Wow, vilken fin gammal bärplockare! Du kan verkligen rota upp gamla fina saker!
Kram Eva

Anonym sa...


Du är bara BÄST ♥
Kramen lilla gumman ,krya på dig.....

Gunillasljusglimtar sa...

Mycke fiffiga ideer!Hoppas du snart piggnar på dej så du fortsätter o tipsar om allt möjligt! Gunilla

Anelma handarbetar sa...

WoW vad du har varit påhittig! Snyggt är det också.

Kram Birgit

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad smart med bärplockaren som grejhållare!!! Snyggt sörru!
Bli riktigt frisk nu, bums! KRAM!

Anneli sa...

Men du vad du hittat på...........har aldrig tänkt tanken att använda en kratta att hänga grejer på.
Tack för att du delar med dig!

Kram Anneli