Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

torsdag 5 april 2012

They call it a kick


Nu är påsken här...kuckelikuuuu:)



I dag fyller mamma år
så snart börjar gänget droppa in.




Med tanke på gårdagens inlägg om våra snickarkunniga män
så vill jag visa ett härligt projekt.



Mamma frågade sin Stig om han kunde laga en skada
på hennes gamla Orsaspark.


Han inte bara lagade den utan bytte ut allt
som var gjort av trä.



En exakt kopia av den gamla.



In i minsta lilla detalj:))
Det är vad jag kallar totalrenovering.



Önskar alla en GLAD PÅSK.

Snart blir det kalas i kubik...

Kram från mig

  

5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Grattis till mamma och hoppas det blir ett himla kul kalas!
Vilken tillgång att ha en så händig man i huset - men här kan vi ju inte använda våra sparkar så ...

Glad Påsk!
Kram Eva

Maj sa...

Spark....vad mysigt! Det har jag inte åkt sen jag var i 7-8 års åldern. I Gbg är det inget väder för sådana fordon. GLAD PÅSK

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken Stig!! Han är minst sagt händig, en helt ny "Kick" ;) Vilken fin present, vackra blommor, så det blir både påskfirande och födelsedagsfirande, men fy va mycket snö... ha en toppenhelg i mina gamla hemtrakter!! Mari.

Helena - ullvi32 sa...

Riktigt fint jobb på den där du!
Önskar dig och dina en glad påsk, hoppas ni får en fin helg!
Kram Helena

Anonym sa...

Tack för en trevlig födelse dags firning.....