Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 9 december 2011

Lite personligt en fredag kväll...



Till dig Amanda, min älskade dotter, har jag en gång skänkt hela världen.
Den finns där och väntar på dig, du måste bara titta efter noga.



December är mörk och sommarsolen är långt borta.
Men du, om några veckor tar den sats och vänder tillbaka.



Glöm inte bort vad ditt namn betyder...
Värd att älska.



Alla har vi vingar även om vi glömt bort det...
använd dom och flyg...
Jag tar emot dig om du tappar höjd.
Jag älskar dig...

Kan inte ge dig en kram eftersom du är inte är här 
men en sak kan jag ge dig.

Klicka här  så får du höra en av de finaste låtarna jag vet.

Den är till dig
 och alla flickor som hela tiden för höra att de inte duger...

Kram från mamma








9 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ vackert du har skrivit till din älskade dotter ,mitt älskade barn barn,jag blir aldeles tårögd när jag läser det.Våran lilla kicka som nu är en ung kvinna♥ Älskar er båda♥♥♥

4U2 sa...

Underbara ord. Hoppas din dotter läser detta.
Önskar dig en trevlig advent!

Änglarum sa...

Hej! så fint du har skrivit.. om ett älskat barn ♥ det finaste man har..ha en fin helg Annika!varm kram Jessica

Anonym sa...

Tänk om alla barn fick höra att dom är älskade då skulle världen se mycket bättre ut.
Kramiz till er båda

Unknown sa...

Hei på deg,,,
Du får titte innom meg , der er en liten gave til deg.

Klem Marit.

Gunillasljusglimtar sa...

Åhh nu blir JAG rörd när jag läser vad du skriver till din älskade dotter,fiint Kram Gunilla

Amanda sa...

Jag älskar dig också mamma, så fint skrivet. Kom ihåg att du alltid kommer att vara det bästa för mig, även om jag inte kan vara den perfekta dottern. Känner mig trygg av att höra din röst, kram på dig bästa mamma. <3 puss!

Rapport till Vänfors sa...

Du ÄR den perfekta dottern:)

Amanda sa...

och du är den finaste mamman man kan ha! kram!