Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

onsdag 1 augusti 2012

Hon den där Tradera är inte dum:)


Att försöka påstå att man inte påverkas av speciella
märken på kläder och annat
är nog svårt för oss alla...åtminstone påverkas jag.

Min bror Anders invigde mig i Traderas värld när han var på besök.

Jag är nu helt såld:))


Mina absoluta favoritskor Converse.

Bärs av allt ifrån unga anarkister
till gamla tanter.

Här i Kungsbacka kostar de 900 kronor fullpris.
 Lars sålde dessa vaniljgula till mig på tradera för 136 kronor.

Begagnade, javisst men hade det behövts
så slänger jag in dem i tvättmaskinen.

Det får jag ju ändå göra med butiksköpta eftersom jag ibland,
trots min höga ålder,
 går på konsert...i regn:))

Billiga Conversekramar från mig

6 kommentarer:

Hulda sa...

Hei! Fant deg via Nordingården. Så deilig den salaten din under her så ut, fetaost er så godt sammen med tomat.

Så heldig du var med disse skoene! :) Litt av en prisforskjell. :)

-Husfruas Memoarer-

hemma hos lilla mej sa...

Jag bara älskar converse.Tack för tipset ska kolla tradera.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket finfint fynd!!! Converse, dem hade jag när jag var 17 och har ännu, 30 år senare, mina faoritskor! Jag kikar på Tradera och köper ngn gång men länge sen nu men visst är det ett kul forum! Mmm va gott det såg ut din sallad, men ska jag vara ärlig,du och jag har samma smak Annika i massor men... jag har ännu inte lärt mej att äta oliver!!! Men det andra såg gott ut och skålen är vacker och du hade otroligt fina mörkröda tulapner!!! Ha så skoj i dina nya skor!!! mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

..jo, det var ju som du säger, det blev en sån pass ok dukning på Johnnys födelsedag att jag tänkte, ah, jag tar ett foto;)

Designe sa...

Snygga och så användbara skor! :) NU har jag lagt ut en beskrivning om att virka halsband. Finns längst ner i pysselinlägget! :)

Gunillasljusglimtar sa...

Ja men så trevligt:)) Tradera är mycket bra men inte om man ej får plats så mycket...hihihi Kramen Gunilla