Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 10 augusti 2012

Fotomodeller


Oj vilken fin kväll det blev hos mig.

Solen tittar fram varm och skön
 så jag måste bara ut med kameran och föreviga.



En hel del regn under dagen gör att det blir riktigt trolskt
bland blommor och blader.

Självutnämnd fotomodell dyker givetvis upp.

Lilla kattfröken strumpan.
 Både myspropp, människostalker och förälskad kurrfjant
på en och samma gång...


Att försöka fota henne...


...när hon är i detta tillstånd...


...kräver en gedigen och lång fotoutbildning...


...och ett väldigt stort tålamod.


Men ni får medge
 att ovansidan på hennes huvud
 ändå gör sig riktigt riktigt bra på bild?


Nej, tacka vet jag vår nästa modell.

Där kan man ta goooood tiiiiiiiid på sig för att fånga en bild.



Får jag presentera vår omåttligt impopuläre
 och glupske hustomte Nisse.

Direkt från de spanska skogarna.

I kväll är det fredag gott folk:))

Kram från mig




 

2 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Söta missen vill inte vara med på bild. Så du har mördarsnilglar, det har jag också, svåra att få bort, men mindre i år. Ha en fin helg. Kram Mimmi

Helena - ullvi32 sa...

Snygga bilder, vad har du för kamera :)
Idag hade vi också sol på em så det var bara att hoppa i bikinin i en timme innan solen gick i moln-igen...
Trevlig helg!
kram