Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

onsdag 20 juni 2012

Snart är han här:)


Springer runt i mitt hem och plockar och städar.

I kväll hämtar vi min lillebror Anders
 (fullvuxen karl på nästan 1,90)
på Landvetter flygplats...jippiiiiiiiiiiiiii:)) 


Kolla här...nyputsade köksfönster.
Jädrar vad de blänker.


I finaste harlekinkruka från Floramor&Krukatös
står min favvopellis:
Doftpelargon som doftar Cocacola:)


Fick den förra måndagen av min goa vän Mari.
Spännande att se hur stor den blir
och hur blommorna kommer att se ut.


Så välkommen finaste bror:))

Och bara så du vet,
även om jag glömt en massa
så är i alla fall köksfönstren putsade:))

Somrig städkram från mig.


4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad kul med främmande!! Och fönstren! Den blir ju SÅN skillnad! Man märker det liksom inte förren det är gjort!! Kram!

Anelma handarbetar sa...

Läcker kruka!
Skönt med rent fönster, har alla mina kvar att tvätta.
Vad trevligt med främmande.

Kram Birgit

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men åh va fint! Och där står ju min Colapellis i den vackraste Krukatöskrukan;) Ha en alldeles ljuvlig midsommar med din familj och nu har kanske Umebon anlänt med! Ha en skön helg kompis så hörs vi!!!! mari.

inger sa...

Ta väl hand om lillebror nu,vet ju hur ni brukar skratta och flamsa till det,säger bara det "stackars" Christer när ni börjar med era norrlands skämt.Många kramar till er alla där nere .♥♥♥