Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

söndag 24 juni 2012

Lite mera från Rosengården


Lite mera från Eva och Mikael.


Skulle nog kunna göra ett hundratal inlägg därifrån utan problem
men kanske dom säger upp bekantskapen med mig då
 och anmäler mig som stalker...


Blir grön av avund inför deras växthus...



En härlig medelhavshörna håller sakta på att växa fram.
Detta är bara en liten, liten del av den.


 Och detta är bara en liten, liten del av alla pellisarna.

Blir lycklig när jag ser sånt här:)


Här regnar det som sig bör under midsommarhelgen
men humöret är på topp ändå.



Tjolahopp tjolahej

Kram från mig

 

8 kommentarer:

inger sa...

Tjolahopp tjolahej,vilken ståtlig tupp!!!!

inger sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kråke sa...

Härligt!!:) fortsatt mysig söndag:))

Kram kråke

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad mysigt det verkar, och tuppen var häftig. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

Helena - ullvi32 sa...

Först och främst, jättefina midsommarbilder i förra inlägget!
Och inga dåliga bilder i detta inlägg heller, så vackert!
Ha en fortsatt fin kväll....
Kramar Helena

Vardag och flärd sa...

Visst blir man avundsjuk på allt vackert! Och tuppen är så ståtlig!
Kram Eva

Änglarum sa...

Hej på dig!vilka fina bilder! inte alls avis ;) ha en fin vecka! kram jessica

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken blomstrande idyll! och vilket ställe ni firade midsommar på, köket och den verandan med träsoffan! Fin bild med kudden där i hörnet, så hemtrevligt! mari.