Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 2 mars 2012

Så trött så jag ser rött

Hade det inte varit fredag och helg idag
 så vet jag inte vad jag hade gjort.



Förstår inte hur man kan vara så trött...
 
Glad till sinnet men den gamla kroppen är ju helt väck.
Kanske det är så här att bli gammal:)



Tänkte sätta mig här en stund
men hamnar nog till höger utanför bild...
Där står min säng:))

Skavlan klockan nio och ett glas vitt
och sen världens bästa medicin...sömn.

Ha en fin fredagkväll och sov gott lite senare.

Kram Från mig

7 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Ja känner mig också trött, men det är ju fredag, skönt att få vila lite. Vad mysig hörna du har, där kan du sätta dig och ta det lite lungt. Jättefin lampa, den gilla jag. Ha en skön helg. Kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Jag blir nöjd när jag hör att nån mer är trött men det är ju inte snällt förstås. Skulle vilja lägga mig när jag kommer hem kl 7 på kvällen men det är ju inte "anständigt". Du har ju varit sjuk så det kan ju vara förklaringen till din trötthet. Hoppas du får sova och få krafter under helgen!
Kram Eva

Anelma handarbetar sa...

Oj vilken härlig vilohörna du har. Fast jag förstår om sängen trots allt är mer lockande.
Trevlig helg! Kram Birgit

Bente sa...

Så nydelig det var i kroken din.

Ha ei flott helg

Klem Bente

Änglarum sa...

Periodvis blir jag så trött så jag knappt inte orkar med mig själv! så jag vet hur det känns... hoppas solen gör så du får lite ny energi över helgen.Kram Jessica

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Annika, åh den hörna är så mysig, även om du i verkligheten går en aning mer åt höger=)

Alla är trötta nu, det är den sk vårtröttheten även om det splitter i själen...men klart att DU är trött, hur orkar du göra blogginlägg varje dag?? Det är det inte många som gör i bloggvärlden! Och så huset, jobbet, tovar tofflar o tom gulliga ullvimplar, gör vackra blomsterarrangemang och tar hand om GoSixten icke att förglömma=) Han är ju för fin, han ser ovanligt klok ut i blicken....åh vilket konstnärligt vacker tulpanbukett i alla färger, ja, jag håller med, de är så vackrast när de håller på att vissna...

Hoppas solens strålar skiner på dig,jag ska sätta mej ute i solen med ett par äggmackor och te nu! Sov o sänk kraven på dig själv, snart är du pigg igen! En rejäl D och C-vitamindos kommer här från Dalom=)

Anonym sa...

Hoppas du fått en god natts sömn och mycket sol på näsan i helgen!
Vi är konstant trötta och hängiga här hemma nu. Märkte att vi blev lite piggare efter en fika med Farfar på hans soliga altan...
Sköt om dig vännen!
Kram Susanne