Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

lördag 10 september 2011

Min violetta hibiskus


En av min trädgårds vackraste blommor är denna violetta frilandshibiskus.
Blir helt tagen varje år när den börjar blomma. Den blir aldrig
angripen av ohyra, klarar snö och kyla, torka och blött,
Visst är den fin?
Just nu börjar den vara lite trött så jag tog en bild från en tidigare sommar.
Älskar den.



Åker strax ner till Ullared igen med Christer.
Vi ska plocka upp Amanda på Varbergs station och sen vidare
 till  köpandets Mecka. Ska kompletera lite till hennes lägenhet.
Blir en mysig liten tripp, återkommer med rapport senare.

Violetta kramar från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

vilen vacker hibiskus,kan du ha den ute på vintern?Hur gick det i Ullared fick du dig nå fika sen jag pratat med dig?Hoppas Amanda blev nöjd med schopping dagen.Kramen