Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

torsdag 29 september 2011

Hur fasen ska jag göra? Behöver råd...


Har haft denna hyllan liggande i flera år
 men nu har jag kommit fram till att den ska upp i min hall.
Problemet är nu vilken färg den ska ha, ja, jag vet...hur svårt kan de va,
men jag har så svårt att bestämma mig.
Vitmålad liggande råspont, svart klinkers på golvet, trappen upp till
andra våningen svart...











Den ska inte vara träfärgad i alla fall, tänker köpa rundstav och byta ut
mot den gamla om jag ångrar målningen i framtiden.
Svart eller vit är frågan, metallen ska vara som den är men träet...

Blir knäpp

Får värka vidare, vad tycker ni?

Kram från mig

3 kommentarer:

Bej sa...

Svarta stänger o vita krokar eller tvärtom vita stänger o svarta krokar ...ja jag vet att du ville ha krokarna som dom var men jag tänkte att det kunde bli fint...Kram

Unknown sa...

Halloj!
Oj...du kan ju i princip ha vilken färg som helst eftersom du har basbas runtom!

Men gråskala då?? Något mittimellan...
Skulle vara snyggt med järnvitrol till galvet, för dom tycker jag är skitsnygg att ha som dom är!

Men vill du att metallet ska synas mer än rundstaven?
Woops...nu blev det kanske en knivig fråga mitt uppi det kniviga :)

Kramis

Anonym sa...

plommon och cerice är färger som sticker ut lite,

Kram "moster"