Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

torsdag 8 maj 2014

Hemma igen


Tillbaka igen till Västkusten efter en vecka norröver.
 


Har haft det riktigt bra
och fått göra trevliga saker
och träffat trevliga människor :)



Många loppisfynd blev det
(tex denna härliga gamla plåtask)
och mycket gott att äta och dricka...



En och annan snöflinga blev det också...

Med mina ursprungsrötter i norra Sverige
och med nya rotskott i södra Sverige
så får man det bästa av två världar :)

Ha en riktigt fin fortsatt vecka
oavsett vart i Sverige eller världen ni bor.


Kram från mig





6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Men var har det snöat så mycket ?!!!
Inte hos mej iaf...jag bor förstås vid kusten....var har du varit ?...
Fina loppisfynd....och vet du, nu har jag öppnat mitt lilla loppis ;)
Må så gott!
Kram bia

Anonym sa...


Jag tar hellre ditt väder.Tack för besöket,det är alltid så trevligt.Kramen Ma ♥♥♥

Vardag och flärd sa...

Välkommen hem! Gott för dig att åka "hem" och träffa mamma.
Tack snälla, för dina ord hos mig, det var ord som bet och jag ska ta tag i min arbetssituation.
Några inlägg gör jag inte på en tid men jag tittar in hos dig.
Ha det riktigt fint, vännen!
Kramar Eva

nattugglan sa...

Så fin ask!Oj jisses så det snöa i norrland...Här snöa det också men inte sådär mycket.Ha en bra dag!

lisashus sa...

Vilket läckert plåtskrin och så härligt det låter med lite miljöombyte norröver!
Alltid bra att vila blickarna på något annat än det vanliga och alltid lika kul med loppisar!

Jag är inte heller så flitig på att kommentera och tackar varmt för din fina och uppmuntrande kommentar hos mej! Ha en härlig helg!
Kram
LIsa

Hajan sa...

hejsan lilla vän, jäkligt svårt att hitta raden som man skall klicka på för att ge kommentar.
>Men den som söker han finner. Jag säger bara burken var trevlig, att se all denna snö var
inte roligt. Nu vil vi banne mig ha våren tillbaka.

ha det så gott det går.Här doftar det underbart av grönsaks.soppan på spiseln. Det passar till vädret i dag.
kram från Hajan