Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

tisdag 1 november 2011

Min fina present:)


Så var vi inne i november,
på nåt sätt så känns det rätt så okey eftersom
det innebär att vi faktiskt har vintern här...
vare sig vi vill eller inte:)

I dag kom min efterlängtade födelsedagspresent,
jag bara tokgillar den:)
Det tråkiga glödlampeskenet gör tyvärr att det är hopplöst
att ge rättvisa åt färgerna men jag prövar ändå.


Står så fint på mitt skrivbord.


Har skickat efter en av Eijas fina kuddar.
Hon gör dem själv av gamla mjölsäckar och fårskinn
från egna får.

 
Rekomenderar er att titta in hos henne,
både hennes blogg Norrfrid och hennes webbutik Norrfrid design.
Bloggen är så himla fin, kan sitta länge och bara titta på
hennes bilder. Och de fina saker hon tillverkar...mums.


Här kommer några bilder på mitt främmande,
fyra sköningar som har flyttat in i mitt hus några dagar.

Tog en miljard bilder men dessa blev nog bäst.


Amanda, min dotter skrattar mest:)


Kolla vad de små liven håller på med...
monopol...trodde man inte om dagens ungdom:)

Novemberkram från mig

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kudden är helt underbar, gillar även hennes hjärtan, har mycket hjärtan här hemma. Hur är det med dig, kommer du till jobbet snart, gillar inte när du känner dig vemodig;-( Vi hörs Ulle

Anonym sa...

Vilken jätte fin kudde,materialet var något nytt för mig..Ur snyggt... Vilka sköna gäster du har,ja du ser dom spelar samma spel som vi gjorde när du var liten.Kramen lilla ♥at.

Tina sa...

åh, har du köpt en sådan!
Jag är så nöjd med mitt hjärtan och funderar på en kudde..
Vilket glatt gäng du har besök av, ha så kul!

KRAM

Vardag och flärd sa...

Ja, Eija är en fantastisk kvinna på många sätt! Jag ska också beställa från henne.
Så härligt när ungdomarna ägnar sig åt trivsamma sällskapsspel! Det gör vi ofta med våa när vi träffas under mörka vinterkvällar.
Ha det fint!
Kram Eva

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilken underbar fotogenlampa! Kudden var såå vacker med. Handdukarna var nya från Jotex som jag sydde kuddar av.

Kram Susanne

Norrfrids Eija sa...

Hej vännen!
Så roligt att du är nöjd med kudden! Den gör sig riktigt bra hos dig måste jag säga. Är det OK om jag lånar bilder till min hantverkssida, tänkte lägga upp en flik med länkar och bilder till de som köpt av mig?
Ha det gott,
Eija