Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

måndag 7 juli 2014

Sommaren tar andan ur mig


 Klockan är strax före 9 på morgonen
och det är nästan 25 grader varmt redan...


Bättre än så har kan det nog inte bli:)



 Har den stora förmånen att vara ledig
så det blir mycket slappande och latande:)



 På min knasiga hippiepippiveranda
ägnar jag en hel del tid,
kan ju bli liiiite varmt annars.

Var igår på en pytteliten förrådsloppis
och fyndade några gamla prylar
när resten av Halland låg vid stranden.



Bla denna gamla handväska,
gammal,sliten och vääääldigt charmig :)


Ha en skön vecka
vad ni än gör och vart ni än befinner er.


Sommarvarm kram från mig


6 kommentarer:

himmelstäppan på smultronbacken sa...

Du har så många roliga idéer, fortsätter att inspireras av dig...
Kram och ha det bra / Åsa

House and Garden by Bia sa...

Vilken härlig hippie veranda du verkar ha, hihi....vintage saker i högsta grad;)....härligt!
Ha en fin sommar dag...här skiner också solen och värmen kom tillbaka, samma dag som vi flyttade ut till torpet;)
Kram kram

Hajan sa...

Kära mån så många gamla saker, tänk
om den Handväskan kunde berätta sin historia, det vore grejer det.


kram Hajan

Vardag och flärd sa...

Jag gillar din inredning, den är så personlig! Härligt med den gamla handväskan, ser ut som den stått där länge!
Kramar Eva

Anonym sa...


God natt.Härligt med sommaren,nu har vi också sommar,runt +30 då går jag inte ut så mycket,vandrar bara mellan mina olika sittplatser.Sov gott Ma.♥

Äppelblom sa...

En liten sommarhälsning till dig!
Kram