Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

onsdag 26 december 2012

Börjar ladda inför resten av livet



Annandag jul.
Dagen när allt börjar klinga av
 och jag nästan känner mig lite förvirrad och tom.

Inte på ett negativt sätt 
utan mer som om jag söker efter något att fokusera på.

Ett nytt år är på ingående
och ljuset är på väg tillbaka med våren i släptåg.

Gillar nystarter...
Att välja att få en ny chans
 och göra det ännu bättre än förra gången:)



När jag sitter här och skriver
tittar vintersolen fram...

Tar jag som ett gott tecken. 

 Kram från mig



6 kommentarer:

Anonym sa...


Här håller det på att skymma,har skottat snö i dag,skönt ute ca.-10 gr.har tagit bort bandaget från op.såret i dag, ser bara fint ut,men en äcklig känsla när man tar på det,lite känslobortfall,men det kommer nog tillbaka.Här är en lugn dag.Hälsa de dina från mig.Kramen Ma.

Äppelblom sa...

Din blogg ger mig så´na där "måbra-känslor" och du har så fina bilder.
Jag är lite dålig på att kommentera, men försöker vara lite rättvis med att hinna med att skriva i några varje dag.
Jag känner mig också hoppfull inför det nya året och alla förväntningar och framförallt att ljuset återvänder.
Må så gott och god fortsättning!
Varm kram

Anki sa...

Ingen skymt av solen här idag... tvärtom skulle man kunna säga - snö, regn och snöblandat regn.
Gillar också omstarter - måndagar är för mig veckans bästa dag och Nyårsdagen känns alltid väldigt speciell!
God fortsättning!
Kram

Vardag och flärd sa...

Jo, nog börjar det klinga av, ska jobba imorgon, inventering! Detta är de tråkigaste dagarna på hela året men det måste göras.
Din kruka är så söt!
Ha det fint!
Kramar
Eva

Anonym sa...

Här har julen varit lugn och stillsam. Snön håller på att smälta bort då det är mildväder och har regnat. Ha det bra !

"Hemmet är min vrå" sa...

God fortsättning. Hoppas du har haft en fin jul. Ja nu känns det lite tomt, men ändå skönt. Snart är vi på andra sidan året och vi går mot ljusare tider känns verkligen skönt. Ha en fin torsdag. Kram Mimmi